top of page

Livrare si Retur

Politica de livrare

Comenzile sunt livrate de la depozitele noastre din Europa ÅŸi ajung la destinaÅ£ie în interval de 15-30 zile lucrătoare de la înregistrarea comenzii.
Timpul de livrare poate varia în funcÈ›ie de volumul de comenzi înregistrate.


Livrare pe teritoriul României

Costuri ÅŸi metode de transport

Produsele sunt livrate prin Sameday (Easybox).

Livrarea din teritoriului României se poate face cu firme diferite de curierat
 

Produse livrate la Easybox
Pentru comenzile de până la 230 RON, transportul de pe teritoriul României costă 22 RON (Tarifele includ TVA.)

​

Datorită faptului că livrarea se face printr-un agent terÅ£, nu putem garanta calitatea serviciului. Însă, pentru orice problemă privind procesul de livrare, nu ezitaÅ£i să ne contactaÅ£i.
 

Livrare în afara României

Timpul de livrare estimat este de 15-30 zile.

​
 

Vă informăm că, din motive logistice È™i legale, nu putem garanta livrarea comenzilor la adrese din afara României.

Politica de returnare 

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeaÈ™i stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine È™i că ai È™ters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu conÈ›ină nicio informaÈ›ie cu caracter personal È™i să poată fi adus la versiunea iniÈ›ială de software.

Returul se face cu etichetele iniÈ›iale intacte, certificatul de garanÈ›ie în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) È™i toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile È™i/ sau cadourile cu care a fost livrat.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenÈ›ii neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, È™ocuri mecanice sau electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate.

Dacă în coletul de retur se află produse diferite faÈ›a de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.

​

Categorii de produse cu condiții speciale de retur

  • Fashion (îmbrăcăminte, încălțăminte È™i altele)
    trebuie să fie in aceeaÈ™i stare în care au fost livrate, nepurtate, fără pete sau rupturi

  • Folii pentru telefoane, tablete sau eBook readere
    pot fi returnate doar dacă sunt sigilate (nu au fost desfăcute, nu au fost folosite)

  • Produse de îngrijire personală (inclusiv Cosmetice sau Maternitate)
    din motive de protecÈ›ie a sănătății clienÈ›ilor, aceste produse nu pot fi returnate decât dacă nu au fost utilizate, desigilate sau testate

  • Consumabile sanitare (măști de protecÈ›ie, mănuÈ™i, dezinfectant, etc.)
    pot fi returnate doar dacă sunt sigilate

  • Bijuterii : acestea se pot returna la easybox sau prin curier.

  • Electrocasnice mici
    în cazul în care au fost desigilate È™i testate de către client, trebuie returnate curățate È™i igienizate, pentru ca returul să fie acceptat

  • Electrocasnice mari
    în cazul unui retur, produsul trebuie să fie curățat È™i igienizat. Curierul se va ocupa gratuit de ambalarea corespunzatoare atunci când va ridica returul

  • Becuri, lanterne, prelungitoare, prize, baterii, acumulatori È™i încărcătoare
    pot fi returnate doar dacă sunt sigilate

  • Căștile in ear nu pot fi returnate din motive de protecÅ£ie a sănătăţii sau din motive de igienă. Acestea se pot returna doar dacă nu au fost desigilate.

  • Cardurile cadou
    nu pot fi returnate

bottom of page